Miguel Ángel Ibáñez Gómez - maiges_ps@hotmail.com

Atribución-No Comercial (CC BY-NC) Cc-by new.svg Cc-nc.svg

Translate

Translate

domingo, 24 de marzo de 2019

The/Le Cycle



Sometimes I think God's cycle is long...
and it seems to arrive always late...
We say: 
Time puts everything in place
this confirms 
this perception 
of tardiness
It is as if God gave us all the time in the world 
to "realize"...
The cycle of the Human being is too short
too short to entertain, 
the necessary time,
to think about what you are doing...
Every day
there is a rush to be, to move forward...
... and then
 think a little more...

For Now: 
I want, I am, I have the right, 
I, 
I, 
I, 
I...
 (and suddenly...
we cease to be)

Sometimes I think God's cycle is long...
And it seems to arrive always late...
However...
It is as if God gave us all the time in the world to "realize"...


Parfois, je pense que le cycle de Dieu est long...
Et il semble arriver toujours en retard...
Nous disons: le temps met tout en place
Cela confirme cette perception de la retard
C'est comme si Dieu nous donnait 
tout le temps dans le monde
 pour «réaliser»...
Le cycle de l'être humain est trop court
Trop court pour divertir, 
le temps né cessaire,
Pour réfléchir à ce que vous faites...
Tous les jours
Il ya une ruée vers l'être, pour aller de l'avant...
... Et puis
 Pensez un peu plus...
Pour l'instant: je veux, je suis, j'ai le droit, je, i, i, i...
 (et soudain...
Nous cessons d'être)
Parfois, je pense que le cycle de Dieu est long...
Et il semble arriver toujours en retard...
Cependant...
C'est comme si Dieu nous donnait
 tout le temps dans le monde 
pour «réaliser»...

No hay comentarios: